tisdag 28 april 2009

Dancing Queen

Ååh, nu tappade jag blogg-suget totalt. Skulle ju skriva en jättelång text om tjejen på bussen som luktade svett. Jag tror att hennes påträngande odör har lagt sig som frätande bomull uppe runt hjärnbalken, vilket har lett till att jag inte vill skriva. Måste nog uppsöka en skolsyster imorgon för en lösning på problemet.

Om allt går som planerat ,och om Gud har käkat våfflor till frukost, kommer jag se Laakso den 9:e maj i Sthlm. Snälla Gud, jag har lite hemmagjord hallonsylt från Rasmus mormor som du kan få i utbyte mot en konsertbiljett.. Please?

2 kommentarer:

  1. hmm...detta är ett hån. ingenting kan väl vara bättre än mormors hallonsylt!? :D

    SvaraRadera
  2. nej, det är ju verkligen inte ett hån!
    snarare tvärtom, sylten var ju så god..
    din lilla räka!

    SvaraRadera