torsdag 9 april 2009

Looks like we´re in for stormy weather.

Det blev regn igår. Men det är okej, jag gillar regn. Däremot botade jag min bitterhet som uppstått av andra saker med en utav det mysigaste filmerna jag någonsin sett. Somers Town. En 68 minuter lång svartvit glädjeinjektion rakt i hjärtat. Rekommenderar den starkt!

Den andra filmen vi såg hade potential. Cambridge Spies levererade i alla fall coola killar i heta outfits. Tänk er 30-talets england i de högre samhälsklasserna, inte illa. Klockan tickade dock iväg och det blev dags att hämta upp nathalie och kajsa på tågstationen. Som tur var slapp jag sitta där på alkisbänken helt själv. Henke följde med.

2 kommentarer:

  1. Somers town verkar riktigt bra. Samma pojk och regissör som i This is england så det är ju nice :)

    SvaraRadera
  2. du micke, det är nice! :)

    SvaraRadera