torsdag 21 maj 2009

Igen

Som jag nämnde igår så luktar det i min hiss. Varenda dag är det alltid någon ny odör/doft som svävar omkring i det lilla utrymmet på uppskattningsvis 2 kvadrat. Detta leder till att jag blir alldeles pirrig i magen varenda gång jag trycker på hissknappen. "Undra vilken dagens doft/odör ska bli?" Idag var det grillkrydda. Som om någon hade pepprat sig själv med grillkrydda innan de steg ut från lägenheten. På måndag när jag kommer hem luktar det säkert öl. Det brukar det göra efter helgerna.

Idag känner jag mig stolt över resultatet från quizet igår. Det är ju trots allt Rasmus alla quiz som räknas (De är klurigast och roligast). Där är jag i alla fall oslagbar, 6 vinster av 6 totala.
Jag vill lägga upp mitt resultat. Det får bli i ett nytt inlägg, detta blir så långt annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar