måndag 18 maj 2009

John Blund, where are you?

Jag kan inte sova. Sa God Natt för säkert 2 timmar sedan. Sedan dess har jag:
- Rostat mackor
- Blandat O´boy
- Kikat på Pretty Woman
- Blivit glad för att Linda ska på dejt.
- Gråtit åt Pretty Woman
- Rullat runt med täcket flera varv tills jag såg ut som en mumie.
- Rullade ut täcket bara för att genomgå samma process igen.
- Försökt att räkna får. (Vem kom på den meningslösa idén egentligen?)
- Insett att jag inte kan sova.
- Spanat in statusuppdateringa på facebook.
- Insett att jag är ganska patetisk som spanar in uppdateringar kvart i 12 en måndagkväll.
- Lyssnat på fina låtar på Spotify.
- Insett att det faktiskt är roligt att kika på facebook en måndagkväll kvart i 12.
- Lyssnat på fler mysiga låtar på Spotify.


Nu ska jag göra ett nytt försök. Det kanske fungerar bättre om jag räknar skuggorna från persiennerna som avbildas så fint uppe i taket.
Nytt försök: God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar