söndag 26 juli 2009

MUSIC I WISH I HAD WRITTEN

Det finns så himla mycket ny musik att lyssna på, det gör mig lycklig.
Superlycklig, megalycklig, toklycklig, superduperlycklig, helt-sinnessjukt-lycklig.

Det är speciellt en spotifylista som går varm.
http://open.spotify.com/user/mjt/playlist/5JabDsZDv9pLZqkjXkwah0

I den finns underbara Moto Boy, Le Sport, The Lovekevins, Unarmed Enemies och Gentle Touch.
Nu ska jag klura ut hur jag får in alla låtarna i ipoden. Jag vet, ibland är jag allt busig.

3 kommentarer:

  1. Nej nu hör jag att du varit utan mig och Rasmus för länge.... På tok för mycket elektroskräp....

    SvaraRadera
  2. haha.. kanske det vännen! Men om det är till någon tröst så har jag fått en släng av bluesfeber med. :)

    SvaraRadera
  3. Det låter ju iaf lite bättre... =) När du kommer hem igen ska vi fortsätta vår jazzindoktrinering =)

    SvaraRadera