söndag 28 februari 2010

GLORY DAYS TO COME

Min mamma har varit på besök i helgen. Det har varit så himlarns fint och mysigt så det är svårt att förklara. Vi har handlat mat, fyndat kläder, gett mig nya bestick och ett jättefint tyg att klä om stolarna med. Just det, vi har även köpt nya blommor eftersom jag råkade frysa sönder mina förra. Sedan har vi spelat minipingis på mitt köksbord, där mamma vann och ätit supergod mat. Idag har vi superstädat min lägenhet och till och med dammat bakom spisen.

Nu är det bara 5 dagar till det att lägenheten återigen fylls med fina människor hemifrån. Systeryster har bestämt sig för att kika förbi lagom till kravallen som kommer bli av det galnaste slaget. Dagen därpå kommer Emilia och ska snarka på luftmadrassen. Kommer bli flott!

Just det. Jag har ju fått tillbaka min laddare till kameran nu och ska verkligen se till att få upp lite bilder här igen. Kan ju vara trevligt.. eller så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar