måndag 19 april 2010

MY LOVE

Nu ska det banne mig uppdateras. Vilken helg! Stöten var så mysig som det bara kunde bli. Jag, Joel och Mia spenderade mesta tiden sittandes i backen och steka lite i solen. Jag blev som förväntat ruskigt röd i ansiktet. Axel gjorde helgens snyggaste vurpa. Jag vet egentligen inte vad som ska skrivas om helgen. Orkar inte ladda upp bilder nu heller. Men fint var det i alla fall!

Igår var jag på mitt första möte (JA! Jag kom med i Klubb din mamma, Hurra!) och det var ungefär det roligaste jag gjort på länge. Det kommer bli ett alldeles fantastiskt år med alla filurerna. Jag kommer stå för posten Info vilket jag ännu inte riktigt har förstått vad det är. Men det ska jag nog greppa, jag tror det är att skriva lite och det är ju förbaskat roligt!
Redan nu vill jag promota för 21/5 då Billie the vision ska spela nere på NH. Det kommer bli så galet bra att jag inte finner några ord.

Annars leker livet för fullt. Solen skiner, jag är kär i hela kroppen och har världens underbaraste pojkvän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar