måndag 15 november 2010

LET'S DO THE TWIST


Ibland brukar jag fundera på vilka som läser min blogg och det verkar även min fina vän Björn göra då han i förra veckan frågade mig just vilka som läser min blogg. Jag svarade snabbt de jag kunde räkna ut, som Mamma, Mormor, Syster 1 & 2, Joel och typ... ja det var dom. Däremot har jag en sån där rackarns finurlig sida där man kan kolla hur många som läser och där ligger siffran från igår på 28. Så det jag nu undrar är: Vilka är ni resterande 23 personer som läser min blogg? Ni kan ju skriva en liten kommentar i fältet och presentera er.. Typ: Jag heter Love och gillar att sticka Lovikavantar.. eller nått. Jag är så galet nyfiken!


10 kommentarer:

  1. Jag heter Axel. Jag fyller snart 25. Jag bor i Göteborg. Jag tycker om ketchup, Manchester United och regnväder. Just nu kan jag inte bestämma mig för om Oskar Linnros Annie Hall eller Leonard Cohens Chelsea Hotel #2 är världens bästa låt.

    SvaraRadera
  2. hej jag heter amanda! jag är 22 år gammal (tror jag?) och bor på andra sidan din parkering! nu ska jag gå över till dig och titta på film och äta scones. PUSS!

    SvaraRadera
  3. Mita heter jag! 23 år gammal och din enda albanvän. Ska inte gå över till andra sidan och äta scones för jag var inte bjuden :O

    SvaraRadera
  4. Jag heter Henke, ägare till en kringflackande slagborr. Hoppas den inte mår allt för dåligt av all kass tegel och luft i Ryd, du får dock gärna använda den på ett gäng Rydskids... =)

    SvaraRadera
  5. Hej
    Jag heter Maria & är 38 år & är din monster moster jag kollar din blogg varje dag för att läsa om ditt Joels & liv. Jag älskar Niklas och att köra skoter men det vet du redan.
    Kramar till er från oss :-))

    SvaraRadera
  6. Jag heter Rasmus och jag är naken

    SvaraRadera
  7. Hej jag heter Kaisa och vill gå och se Eldkvarn med dig nästa år, ska du med????

    SvaraRadera
  8. jag heter Jennifer, bor i montpellier och jag saknar dig min vän!

    SvaraRadera
  9. jag heter Lina och bor i Argentina, fast just nu är jag hemma hos mina föräldrar. och jag tycker om att du tycker om så mycket gulliga saker.

    SvaraRadera