torsdag 12 maj 2011

OH MANDY!

create avatar

Jag kan vara världens elakaste kompis nu. Men ändå.
Här är min fina vän Amanda. Amanda är min granne, vapendragare i FOUL, min personliga träningscoach för löpning (har iof bara hänt en gång, men anyway!), min prommenadkompis och min vacka, vackra vän! Det är allt bra att du raggade upp mig den där kvällen på hg, annars hade nog hösten, vintern och våren varit liiiite tråkigare.
Tack för att du finns mandy!


(oj, vad cheesy det här inlägget blev.. så kan det gå!)
parantes 2: (om du vill att jag ska ta bort bilden så skriv falukorv i kommentarsfältet så gör jag´t)

1 kommentar:

  1. jag vill ha den kvar, är mycket nöjd med mitt framträdande, speciellt attraktiv är finnen på kinden! haha! men vilket sött inlägg, du är bäst och vihar det så himla kul tillsammans! till exempel nu strax.. dagsfylla a la draco och luna! WOHO!

    SvaraRadera