måndag 6 juni 2011

HÄR KAN MAN VA

7 kommentarer:

  1. Asssåå.. fast vårt gäng är fan bäst. Bättre än vänner och bättre än How I Met Your mothercrewt. True tory.

    /m to the ita

    SvaraRadera
  2. MEH! vaddå videoklippet är privat? varför kan inte jag se? :(

    SvaraRadera
  3. gör så att jag meeeed kan se angie! jag loggade in men det står att du inte gett mig åtkomst? dooh

    SvaraRadera
  4. ååååh så fint <3 en fin kväll med underbara vänner! slängde du allt det svartvita eller blir det en film till??! hoppas på andra alternativet!! :D

    SvaraRadera
  5. prrffff.. klart jag inte har slängt nått! Ska bara försöka pilla ihop det på datorn ;)

    SvaraRadera
  6. SUPER!!!!!! Vilken härlig liten film...det är ju så att man blev lite sugen å va där med er alla :) Stod med ett fånigt flin hela filmen<3 /Mammsen

    SvaraRadera
  7. Roligt att se Dig o Joel igen...det var länge sedan du skrev något på blogg.Mycket innan lovet kan jag förstå. Vad roligt att kunna sitta här hemma och nästan vara med er.Pyssliga killar ni har.Nästa film önskar jag få höra vad ni säger oxå. Om det går försig...??? Ha det så bra ni båda. Skickar många kramar... FARMOR.

    SvaraRadera