måndag 10 oktober 2011

ME AND YOU AND A DOG NAMED..... ZACH

Snart är det dags för mig att gå till jobbet. Hade i ärlighetens namn inte kunnat varit mindre peppad. Det ärblött, grått, kallt och ruggigt utomhus och allt jag vill är att stanna kvar inomhus. Helst under mitt täcke. Det är konstigt sånt där. Hur humöret kan förändras efter en tupplur (okej, 1 timma lång i och för sig). Jag var ändå relativt glad och pepp innan men nu har verkligen myntet bytt sida.

Jaja, något som piggar upp i regnrusket är i alla fall mannen i sovrummet och den brunruffsiga grabben här bredvid. Han syns säkert inte i mörkret men där är han i alla fall.


lägg märke till hur både jag och zach illustrerar begreppet "opepp".

2 kommentarer:

  1. Vem har du bredvid dig vid namn ZACH ????
    Du måste förklara vem det är...

    Farmor hälsar

    SvaraRadera