tisdag 7 februari 2012

A WALK DOWN MEMORY LANE

5 kommentarer:

  1. Fina bilder, ni är lika söta idag:)/ Tomas

    SvaraRadera
  2. älskar memory lane!!! mer mer mer! och skriv gärna under vad ni gör och vilka det är på bilderna :) känner igen dig ju men inte alla andra. gillar malfoy-bilden förresten, syns tydligt redan där att du var som klippt och skuren för rollen ;)

    SvaraRadera
  3. Ååååååå.... så söta ni är och vilka underbara bilder du har tagit fram, så man får se....kolla kort nr.3 uppifrån.jag trodde först det var pappa Anders som satt där.Jag ser att ett kort har jag tagit på er syrrer. Å,så första kortet (clowner) sedan du i singo-alla blusen,sitter du på Viktoria här i S-vall ???syns på storlarna tror jag. Ja,alla är dom hellt underbara.Det sista kortet måste var före skoltid.du har ju inte tappat smånötterna ser jag (5-6 år)jag tror nu att jag komm.alla kort men vill se meeeeeer...
    Lite hemmifrån S-vall. förra veckan var jag å såg Anjas foto-venisage på kulturmagasinet.Ja,det var fler från hennes klass som deltog,å så med lite skumpa å tilltugg (mingel)så som det ska vara. Hon är duktig på det där att FOTA.
    PS.ang.foto så har jag 2 st.tavel-förstorningar med glas å ram på dej.Du får komma hit och välja ut en tavla...

    Å så den roligaste komm. ang.städ. jag trodde det hade varit inbrott hos er. Men när man läser vidare får man reda på att det faktiskt var en stor SORTERING ( allt ska vara i ordning ) liksom...ja så ska det va.

    Må så Bra på er båda....Och kram från FARMOR

    SvaraRadera
  4. En liten komm.till Kortet CLOWNER den bilden kan du väl sätt som visande bild blogg. Hoppas du förstår va jag menar.inte som första sidan (där du är som vuxen)utan när man har klickat på de loco...så kommer det fram en bild på dig, som är lite oskarp. Där skulle CLOWNER sitta fint

    SvaraRadera
  5. Ingrid...bilden med singoalla-blusen är tagen i Side, Turkiet :0)
    //Maggan

    SvaraRadera