torsdag 5 mars 2009

D.A.N.C.E


Woho! har precis tränat klart, shit vad det gick bra.. svettades värre än flickorna i Eric Prydz video till "Call on me".
Ska snart sticka iväg till Kajsa en sväng, men innan dess har jag två saker jag måste förmedla.

Nummer 1.
Om ja skulle starta ett band, vilket skulle hända samma dag som stjärnorna byter plats med singlet på morfars garageuppfart, så skulle det i alla fall heta Out of the box.



1 - Go to http://en.wikipedia.org/wiki/Special:Random
The random Wikipedia article you get is the name of your band.

2 - Go to http://www.quotationspage.com/random.php3
The last four or five words of the very last quote on the page is the title of your first album.

3 - Go to Flickr, http://www.flickr.com/explore/interesting/7days
The third picture on the site is your new album cover.

4 - Use Photoshop or similar to put it all together!

Nummer 2.
Det jag nu ska skriva mina vänner är av yttersta vikt. Så spetsa öronen och anteckna noga...
Var är alla kommentarer? Jag menar hallå... kom igen!
Det bryter ner ett stackars rookie-blogg-hjärta att vareviga dag se: 0 kommentarer på sin blogg. Vem skriver jag för liksom. Skärpning nu!
Eller som Hugo skulle säga: Knack, knack, knack.. "Skärpning, sista chansen nu"!

Ni vet vad som händer om ingen bättring sker.
"Solen gick ner, nu blir det inge mer".

4 kommentarer:

  1. Ja då ska man skriva en kommentar till dig då...
    Bra att du kommit igång att blogga igen lilla flicka. Jag måste ju hålla koll på vad du har för dig även fast vi bor tjugo meter ifrån varann och jag träffar dig varje dag, men ändå... =)

    En bra "rookie" blogg på norrländskt manér. =)
    Du måste dock lära dig dialekten lite bättre annars får du aldrig tag på några tuggummin...

    Haha!

    SvaraRadera
  2. haha!! tack så mycket min granne, känns skönt att skriva granne faktiskt. :P

    SvaraRadera
  3. Ursäkta att jag har varit snål med kommentarerna. Jag lovar att jag ska bättra mig. Ja kanske t.o.m provar din IP-telefon någon dag :)

    SvaraRadera
  4. Nu finns det ju nåt att kommentera i alla fall/ Kram, kram

    SvaraRadera