torsdag 5 mars 2009

Nu händer det igen


Förlåt, jag har inte bloggat på ett tag, jag vet. Skärpning nu!
Har bara inte riktigt haft tid faktiskt..
Jag kanske tar dag för dag nu och skriver några korta rader om vad jag har haft för mig i denna platta blåsiga stad.
Tisdag: Hängde på skolan ett tag... herre gud! jag har minnesluckor.
jag minns ärligt inte vad jag har gjort de senaste dagarna.

Hmm, ett nytt försök med dagens händelse då. Idag var jag på skolan, skrev projektarbete, åt min übergoda köttfärssås med spaghetti och pizzasallad till, cyklade till scandic för anställningsintervju, cyklade tillbaka till mitt vackra hem, kissade, slängde in två tvättmaskiner, hällde upp ett glas juice, åt en riskaka, spelade lite bowie och... Ja, nu sitter jag här. Spelar fortfarande bowie.

Lyckan blev total igår. Smygstar med en ip-telefon inkpopplad (013-105773), därefter 2 suntripp biljetter i mina ägor. 2 biljetter, 2 stycken! jag menar, en biljett är jäkligt svår att lägga vantarna på, men 2 stycken.. god i´m good at this!

Så nu blir det Molotov Jive på lördag och jag ska skaka rumpa som en aningen överförfriskad kvinna på finlandsfärjan!


För övrigt, ring mig och jag svarar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar