onsdag 22 juli 2009

Här sitter jag och lyssnar på Andreas mysiga blueslista. Ska snart klicka mig vidare till Marcus lista. Listan som jag har lovat att inte dissa. Men listan som innehåller E-type vilket gör det svårt att inte smådissa i alla fall.
Så här löd i alla fall hans försvarstal:

p.s. Om du undrar vad E-type gör där, så är det för att det är världens bästa refräng!! Så det så!!

För övrigt har jag varit hos världens mysigaste Saren i Sundsvalls mysigaste lägenhet med Njurundas mysigaste Krille. Det var även veckans hittils mysigaste kväll.
Vi drack passionsfruktste, åt vattenmelon, knaprade på mina hembakta chokladdoppade biscottisar och gluttadepå Allsång. Det sistnämnda var desvärre fruktansvärt.
Vi gjorde även ett halvhjärtat försök att kika på Morden i Midsomer och la sedan ner det för att bläddra bland Sarens alla gamla bilder på datorn. Då hade även Indals mysigaste Elin slutit upp och förgyllt vår tisdagkväll.

Det är sjukt hur mycket man förändras med åren alltså. Fanns verkligen en hel del knasiga bilder att välja mellan inför diverse kommande jämna födelsedagar.

Nu taggar jag däremot för grillning i dubbel bemärkelse. För imorgon ska jag grilla min kropp på förmiddagen och en kycklingfilé på eftermiddagen. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar